Uporabniški račun

    Prijava | Registracija | B2B

    Vaša košarica

    0 | 0,00 €

      CORONA VIRUS - POSLOVANJE IN DOSTAVA

    • Kako nas je mogoče doseči?
    • Preko telefona (07 49 67 663) ali e-mail naslova (almo@almo) ažurno odgovarjamo najkasneje naslednji delovni dan. Možno nas je tudi obiskati na našem sedežu podjetja, vendar trenutno samo v primeru prevzema blaga.
    • Ali moram pričakovati zamude pri dostavi?
    • Trenutno srečujemo kar nekaj težav z daljšimi dobavnimi roki nekaterih artiklov. Zato vas prosimo za razumevanje, če so kljub vsem prizadevanjem v posameznih primerih daljši časi dostave. Seveda za izdelke na zalogi iz redne prodaje (listi tračnih žag, velik del kategorij brušenja, rezanja, vrtanja in zaščite) to ne velja in so dobavljivi takoj.
    • Kako poteka dostava?
    • Po celi Sloveniji pošiljke pošiljamo preko Pošte Slovenije zato lahko koristne informacije in nasvete o dostavah spremljate na njihovi spletni strani.
    • Ali je vaše poslovanje nemoteno?
    • Zagotavljamo vam, da so v našem skladišču sprejeti vsi potrebni higienski zaščitni ukrepi. Naše poslovanje in delo je nemoteno.
    • PRED NAROČILOM

    • Ali lahko opravim nakup brez registracije?
    • Vaš račun je potrebno potrditi enkrat pred nakupom v naši spletni trgovini. Nakup lahko ustvarite tudi brez registracije uporabnika kot gost. V obeh primerih bomo od vas zahtevali osnovne podatke za dostavo. Za izdajo računa pravnim osebam pa dodatno tudi davčno številko. Če želite naročite še hitreje, nam naročilo posredujte na naš e-mail naslov almo@almo.si.
    • Kakšni so stroški pošiljanja?
    • Nad vrednostjo naročila 80€ kupec je dostava brezplačna. To velja za vse standardne pošiljke. Stroški pri obdelavi in dostavi pošiljk so 3,69€ za majhne pošiljke in 4,85€ za vse ostale pošiljke. Če izberete plačilo po povzetju ne pride do dodatne podražitve pošiljanja.
    • NAČINI PLAČILA IN KUPONI

    • Kakšni so načini plačila?
    • Našim kupcem nudimo sledeče načine plačila.
      • Nakazilo na TRR (po opravljenem nakupu ter pregledu naročila vam posredujemo podatke za plačilo)
      • Plačilo odkupnine po povzetju (Ni dodatnih provizij pri odkupnini)
      • Nakup z plačilnimi karticami (Ne plačate takoj ob zaključku naročila, vendar šele po našem pregledu naročila vam posredujemo povezavo do spletnega plačila. To smo uveli zato, da v primeru nesmiselnega ali nepopolnega naročila še pred plačilom o tem obvestimo kupca. PRIMER: Napačno napisana dimenzija tračnega lista)
      • Nakup na dobavnico z odloženim valutnim plačilom (samo za B2B uporabnike)
    • Kako priti do kuponov in kako ga unovčim?
    • Prijavite se naše E - Novice, kajti iz tega naslova boste med drugim prejeli kupone. Kupon lahko unovčite v prvem koraku košarice.
    • PO NAROČILU

    • Lahko spremenim naročilo?
    • Če želite dodati ali spremeniti naročilo nas kontaktirajte na e-mail naslov almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca(link). V nujnih primerih smo vam na voljo po telefonu na 07 49 67 663. Če je v tem času naročilo že odpremljeno vas o tem obvestimo ter skupaj najdemo rešitev, ki bo ugodna za vas.
    • Kakšen je rok dobave oziroma kdaj lahko pričakujem naročeno blago?
      • O rokih dostave ste obveščeni na večih nivojih. Pri vsakem izdelku v spletni trgovini je prikazan tudi informativni rok dobave. Ob vsakem nakupu vam ob potrditvenem sporočilu pošljemo tudi točen rok odpreme blaga. Obvestimo vas tudi v primeru, da gre za odpremo isti dan.
      • Vsa naročila za blago na zalogi naročena do 11 ure, bodo poslana isti dan naročila. V primeru, da to ni možno, vas o tem takoj obvestimo.
      • Če želite izvedeti točen rok dostave nam pošljite povpraševanje na e-mail naslov almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca
    • Kako pošiljate pošiljke in kdo bo dostavil moje naročilo?
    • Vsi izdelki so pred odpremo skrbno pregledani in nepoškodovani. Pri pakiranju pazimo, da blago skrbno in varno obložimo. Pošiljke pošljemo preko Pošte Slovenije. Na vašo željo, pošiljko pošljemo tudi Poštno ležeče, da jo lahko osebno prevzamete na vaši pošti.
    • Ali lahko spremenim podrobnosti prejetega računa?
    • V primeru, da spremembo javite pravočasno lahko spremenite. Naslovov obračunavanja po uspešnem fakturiranju ni več mogoče spremeniti. Zato pred zaključkom naročila preverite pravilnost vaših podatkov.
    • PREKLIC, VRNITEV in ZAMENJAVA NAROČILA

    • Kako lahko prekličem naročilo?
    • Če vaše naročilo še ni bilo odpremljeno lahko naročilo prekličete preko e-mail naslova almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca. V nujnih primerih smo vam na voljo po telefonu na 07 49 67 663. So tudi izjeme, katere veljajo za izdelke narejene posebej po vašem naročilu in jih ni mogoče le preklicati (PRIMER: zvar naročenega in še ne poslanega tračnega lista se obravnava kot že zaključeno naročilo).
    • Kako vrnem naročilo?
    • V kolikor gre za napačno naročeno blago po krivdi kupca, ob vračilu zaračunavamo 20% manipulativnih stroškov vrednosti blaga. Reklamacije upoštevamo v 8 dneh po prejemu blaga. Kasnejših reklamacij NE UPOŠTEVAMO. Če želite vrniti naročilo nas kontaktirajte preko e-mail naslova almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca. V nujnih primerih smo vam na voljo po telefonu na 07 49 67 663. Vašo željo bomo obravnavali ter rešili tako, da bo ugodna za vas. Vračila ali zamenjave po naši krivdi so brezplačne.
    • Kako zamenjam naročilo ali izdelek?
    • Za zamenjavo nas kontaktirajte preko e-mail naslova almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca. V nujnih primerih smo vam na voljo po telefonu na 07 49 67 663.
    • Prejel sem počen, nepravilni ali poškodovan izdelek – kaj lahko storim?
    • Za prijavo napak in splošne informacije nas kontaktirajte preko e-mail naslova almo@almo.si ali preko našega spletnega obrazca. V nujnih primerih smo vam na voljo po telefonu na 07 49 67 663, ter skupaj bomo našli rešitev, ki bo ugodna za vas.
    • RAZNO

    • Zakaj ne dobim odgovora na e-pošto?
    • Ob delovnikih se E-poštna sporočila obdelujejo in pregledujejo vzporedno s telefonsko linijo. Odgovor po navadi dobite kmalu ali isti dan, najpozneje naslednji delovni dan. V kolikor odgovora niste dobili, imamo zaprto ali gre za izredni dogodek, ki je vselej objavljen v obvestilu.
    • Kako so formirane cene izdelkov?
    • Vse cene vidne na naši spletni strani so informativne in ne vsebujejo DDV.
    BREZPLAČNA DOSTAVA
    PRI NAKUPU NAD 80,00 €
    GARANCIJA NA KAKOVOST
    IZDELKI VISOKE KAKOVOSTI
    100% VAREN NAKUP
    VAŠI PODATKI SO PRI NAS VARNI
    STROKOVNO SVETOVANJE
    ZA IZBIRO PRAVEGA ORODJA
    2022 almo.si. Vse pravice pridržane
    izdelava: ETREND

    Uporabniški račun

    Prijava | Registracija | Registracija B2B