Reklamacije in vračila
Zavedamo se, da je zadovoljstvo kupcev izrednega pomena. Zato, nam je ob ažurnosti ter poudarku na kvaliteti izdelkov, kot tudi storitve, v prioriteti zagotavljanje vsesplošno zadovoljstvo kupca. Saj le to vodi k želji po prihodnjem sodelovanju, priporočilu ter dobrih poslovnih odnosov.
Zagotavljamo, da bomo spoštovali naše pogoje poslovanja in garancijo na kakovost storitve.
Ker smo ljudje in kdor dela tudi greši, ne moremo izključiti napake, kljub večkratnim pregledom na večih stopnjah. V primeru naše napake se vam opravičujemo z zagotovilom, da se bomo potrudili reklamacijo rešiti prioritetno in kar se da v najkrajšem možnem času.
Prijava težav, napak in reklamacij.
e-naslov: almo@almo.si
Telefon: (07) 49 67 663
Prosimo, da ob prijavi pripravite številko naročila, tako vas bomo najlažje poiskali.
1. Težave vezane z listi tračnih žag
Ena izmed prednosti nakupa tračnih listov pri nas je ta, da jih varimo v lastni varilnici. Zato težave in popravila rešimo zelo hitro! Zavedamo se pomembnost kvalitete in zanesljivosti izdelka, da ko ga potrebujete bo deloval.
Za vsak kupljen list tračne žage, nudimo garancijo na zvar. To pomeni, da če tračni list, kljub pravilni uporabi in ravnajo počil na spoju vam le to brez plačno popravimo.
Za vsak kupljen list tračne žage vam nudimo tudi brezplačen posvet o pravilni uporabi in ravnanju in ostale koristne nasvete. V primeru vprašanj nam pišite ali pokličite na znane kontaktne naslove. Veliko nasvetov imamo opisanih in razloženih v naših blog člankih.
Klikni tukaj
2. Vračilo ali zamenjava tračnega lista
Pri nas dopuščamo možnost, da v 8 dneh od prejema pošiljke vrnete izdelke. Pred potrditvijo nakupa tračnih listov preverite da so podatki točni, saj v primeru, da smo list že zavarili, le tega zamenjati, kar tako ne gre. Za napačno naročeno blago po krivdi kupca, ob vračilu zaračunavamo 20% manipulativnih stroškov celotne vrednosti blaga.
Kupec v zvezi z vračilom izdelkov, krije stroške vračila do našega naslova.
3. Vračilo izdelkov, ki niso del našega proizvodnega procesa
Za vse izdelke ki niso del našega proizvodnega procesa, imate možnost vračila v kolikor so te nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v stanju kakšni so bili ob prejemu. Pišite nam na znan elektronski naslov ali nas pokličite, da odpremo zahtevek za vračilo. Za to imate čas 8 koledarskih dni po prejemu blaga.
Kasnejših zahtevkov vračil ne upoštevamo.
4. Vračilo kupnine
Vračilo bo nakazano na prvoten račun s katerega smo prejeli plačilo. Celoten postopek do prejema vračila lahko traja 3 – 5 delovne dni.