Pogoji poslovanja
Splošno
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Obligacijski zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Upravljalec spletnega mesta Almo (v nadaljevanju »spletne strani«), kot tudi celotne njene vsebine (v nadaljevanju »spletnega kataloga«), je podjetje ALMO trgovina in storitve, Molan Aleksandra s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«).
S splošnimi pogoji poslovanja je opredeljeno delovanje spletne strani, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in partnerja ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot tudi izdelkov iz obstoječe ponudbe spletnega kataloga. Naša predstavitev blaga (v nadaljevanju »izdelkov«) v spletnem katalogu ne predstavlja ponudbe, temveč neobvezujoče povabilo k oddaji povpraševanja teh izdelkov pri nas.
Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku uporabe spletne strani. Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb in/ali dopolnitev splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe oz. dopolnitve veljajo od trenutka objave in so za uporabnika obvezujoče. Spletna stran je odprta vsak dan, 24 ur na dan, povpraševanja pa se obdelujejo ob delovnih dneh. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne strani ali celo dostop do nje včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi vpogled nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do spletnega kataloga. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje spletne strani zaradi neznanja uporabe uporabnika, kakršnihkoli posledic zlorabe spletne strani, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki ne izhajajo iz sfere ponudnika, ki bi lahko bodisi začasno ali za daljši čas, motile uporabo (ali uporabniško izkušnjo).
S prijavo na elektronske novice se obiskovalec oz. uporabnik strinja, da ponudnik njegov elektronski naslov uvrsti na sezam prejemnikov brezplačnih elektronskih novic, od katerih se lahko kadarkoli prostovoljno odjavi. Prošnjo za odjavo iz seznama naj pošlje na e-naslov: almo@almo.si
Vrste uporabnikov
Obiskovalec z enkratnim vpisom v spletno stran preko uporabniškega vmesnika postane uporabnik (gost), s potrjeno registracijo v spletno stran pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do oddajanja povpraševanj na spletni strani. Članstvo se za poslovne uporabnike (pravne osebe) lahko po predhodnem dogovoru nadgradi z partnerstvom (B2B račun).
V tem primeru dobite dodatne bonitete.
Ob registraciji v spletno stran uporabnik (član) pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Uporabnik lahko svoje uporabniško ime in geslo kadarkoli spremeni v svojem uporabniškem profilu. Z registracijo se uporabniku dodeli pravica do oddaje povpraševanj na spletni strani.
Podatki o ponudniku
ALMO trgovina in storitve
Molan Aleksandra s.p.
Sela pri Dobovi 46D
8257 Dobova, Slovenija
Kontaktni elektronski naslov: almo@almo.si
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bodo vsakemu obiskovalcu, uporabniku in kupcu na voljo ažurne in točne informacije;
- kontaktnih podatkih (elektronski naslov, kontaktna telefonska številka), ki omogočajo uporabniku hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom;
- osnovnih ali bistvenih lastnosti izdelkov (odvisno od razpoložljivosti podatkov),
- dostopnosti izdelkov spletne strani;
- načinu in pogojih dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave);
- informativnih in uradnih cenah izdelkov, ki morajo biti jasno in nedvoumno podane, iz njih pa mora biti razvidno ali vsebujejo davke, stroške dostave in ostale morebitne dajatve;
- časovni veljavnosti ponudbe iz spletne strani;
- načinu vračila izdelkov, poleg tega pa tudi stroških, ki utegnejo bremeniti kupca;
- postopku pritožbe/reklamacije kupca in kontaktnih podatkih na strani ponudnika.
Ponudba izdelkov in cene
Ponudba izdelkov v spletnem katalogu se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Spletne cene veljajo za goste, uporabnike in partnerje (B2B) spletne strani ponudnika in sicer so navedene v evrih (EUR) in ne vključujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave. Prikazane cene so informativne in se lahko v času do prejema uradne ponudbe tudi spremenijo. Informativne cene nimajo vnaprej določenega roka veljavnosti. Veljajo do vsakokratne spremembe. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe le-teh brez predhodne najave.
Čeprav je ponudnik zavezan za kar najbolj ažurne in točne podatke, dopušča možnost, da je podatek o informativni ceni napačen oz. je prišlo do spremembe cene med obdelavo povpraševanja (to je od trenutka oddaje povpraševanja do poslane ponudbe ali potrditve naročila). V opisanih primerih ima uporabnik pravico svoje povpraševanje na podlagi poslane ponudbe bodisi potrditi, spremeniti oz. delno ali v celoti preklicati. V vseh primerih kupec ne trpi dodatnih stroškov vezanih na obdelavo povpraševanja in pripravo:spremembo ponudbe. Uporabnik ima pravico do odstopa od nakupa ko je le ta v postopku potrjevanja in se mu ponudi rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
Postopek oddaje povpraševanja, nakupa in cene izdelkov
Uporabnik lahko izbira med izdelki, ki so na voljo v spletnem katalogu. Do nabora izdelkov pride uporabnik z vpisom ključnih besed v iskalnik na uvodni strani ali s klikom na zavihek »Celotna ponudba« v Elementu »Izpostavljamo«, želeni izdelek pa izbere z neposrednim klikom na »dodaj v košarico«. V »trgovini« lahko pred izborom izdelka preveri njegove lastnosti, ki so podane v opisu izdelka.
Vaša košarica
Na spletni strani se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, preko katere lahko uporabnik s klikom na njo kadarkoli pregleda svoj izbor izdelkov. Od tod lahko nadaljuje z pregledovanjem spletnega kataloga s klikom na katerokoli drugo vsebino ali začne z postopkom oddaje povpraševanja s klikom na »nadaljuj na korak 2«. Količino izbranih izdelkov, ki se nahajajo v košarici, lahko kadarkoli spremeni, kar mora potrditi s klikom na »posodobi košarico«, prav tako jih lahko odstrani s klikom na rdeči križec v prvem stolpcu. Uporabnik lahko uveljavlja promocijsko kodo kupona za popust v prvem koraku košarice.
Zaključek povpraševanja
Uporabnik začne postopek oddaje povpraševanja na spletni strani s klikom na »nadaljuj na korak 2« v košarici. V kolikor uporabnik nima ustvarjenega uporabniškega računa, mora pred oddajo naročil izpolniti polja z zahtevanimi podatki, izbrati željen način prevzema in plačila. Povpraševanje odda s klikom na »Oddaj povpraševanje«, hkrati pa se strinja s splošnimi pogoji poslovanja.
Po oddaji povpraševanja uporabnik od ponudnika po elektronski pošti prejme informativno obvestilo, da je povpraševanje sprejeto. Če uporabnik povpraševanja ne prekliče, gre povpraševanje v obdelavo. Ponudnik povpraševanje pregleda, preveri dobavljivost izbranih artiklov in pošlje uradno ponudbo oz. z utemeljenim razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko oz. mu piše na kontakten elektronski naslov. Uporabnik mora ponudbo potrditi. Pogodba o nakupu povpraševanjih izdelkov med uporabnikom, od tod naprej kupcem ali partnerjem in ponudnikom je po stopnji potrditve naročila nepreklicno sklenjena.
Odpremljanje blaga
Za blago, ki je na zalogi ponudnik najkasneje v dveh delovnih dneh pripravi, odpremi blago in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. V primeru višje sile, zaradi katere odprema v dogovorjenem roku ne bo možna, se ponudnik zavezuje obvestiti kupca. Za blago, ki ni na zalogi, se ponudnik obvezuje roka dobave, kateri je izpisan pri vsakem izdelku. Ponudnik se zavezuje, da lahko podaljša rok dobave primeru, da izdelek dobiva z zamudo od dobavitelja in ob tem nenadoma obvesti kupca.
S prijavo v spletno stran uporabnik: kupec soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd.).
Postopek povpraševanja za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da je pri oddaji povpraševanja potrebno vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Ob enakih možnosti plačila je tu še možnost plačila po ponujenem odloženem plačilu.
Ponudnik si pridržuje pravico preklicati povpraševanje, katerega znesek ni poravnan v navedenem roku veljavnosti (velja pri izbiri plačila po predračunu).
Izdaja računa in kupoprodajna pogodba
Ponudnik kupcu za naročene izdelke iz spletne strani izda račun v papirni obliki in ga priloži v paket z odposlanimi izdelki. Kupcem-pravnim osebam lahko po predhodnem dogovoru pošlje račun v elektronski obliki. Na njem je navedena cena z razčlenjenimi stroški. Uporabnik je pred potrditvijo naročila dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje ugotovljenih nepravilnosti v vezi izdaje računa ponudnik ni dolžan upoštevati.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v slovenskem jeziku, katera se pri ponudniku hrani 1 leto in do nje po preteku 1 leta ni več mogoče dostopati.
Promocijska koda (koda kupon)
Promocijska koda oz. koda kupona (v nadaljevanju »koda«) prinaša uporabniku spletne strani različne ugodnosti kot so darila, popusti ali brezplačna dostava. Kupec lahko aktualno kodo najde na spletnih straneh Almo, elektronskih novičkah, socialnih omrežjih ali drugih oglasnih sporočilih ponudnika. Koda je vselej časovno omejena in se mora izkoristiti v danem roku, v nasprotnem primeru je neveljavna. Za posamezen nakup je možno uporabiti zgolj eno kodo. Koda se uporabi na način, da jo uporabnik v prvem koraku »Vaše košarice« vpiše v posebej označeno polje »Uporabi kupon« in jo potrdi s klikom na »Uporabi kupon«. S tem se vrednost kode samodejno generira v povpraševanje.
Rok dobave in dostava
Rok dobave izdelkov iz, ki so na zalogi, je eden do dva delovna dneva za dostavne naslove v Republiki Sloveniji.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk Pošta Slovenije d.o.o. (v nadaljevanju »Pošta«). Strošek dostave za naročila vrednosti do 79,99 EUR+DDV je avtomatsko dodan v košarico. Strošek dostave ob plačilu po povzetju se ne spremeni. Dostava ob naročilu izdelkov v vrednosti več kot 150,00 EUR + DDV je brezplačna. Ne velja za izdelke s prekomerno težo kot so naprimer tekočine v kanistrih, brusilni - rezalni kamni.., ter za izdelke s prekomernimi merami. V teh primerih za vas najdemo najugodnejše varianto dostave ter vas o tem tudi dodatno obvestimo.
Izdelke lahko kupec prevzame tudi na sedežu podjetja od ponedeljka do petka med 8.00 in 15.00 uro. V tem primeru je potreben predhodni dogovor med ponudnikom in kupcem za omenjen prevzem.
Načini plačila
Ponudnik omogoča uporabniku naslednje načine plačila;
- Nakazilo na TRR (po oddanem povpraševanju ter našem pregledu naročila vam pošljemo predračun za plačilo)
- Plačilo odkupnine po povzetju (Ni dodatnih provizij pri odkupnini)
- Nakup z plačilnimi karticami (Po pregledu seznama izdelkov vam posredujemo povezavo do spletnega plačila.
- Potrditev naročila na dobavnico z odloženim valutnim plačilom (samo za B2B uporabnike)
Reklamacije
Vsi izdelki so pred odpremo skrbno pregledani in nepoškodovani, a kljub temu obstaja možnost pojava napak oz. nepravilnosti. V kolikor želi kupec uveljavljati reklamacijo, je izdelke dolžan pregledati takoj ob prejetju oz. najkasneje v 8 koledarskih dneh od prejema blaga. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelkov posledica kupčevega napačnega ravnanja.
Fizične poškodbe
Če so izdelki v prejetem paketu fizično poškodovani ali razliti, mora kupec najkasneje v 8 koledarskih dneh po prevzemu o tem obvestiti ponudnika na znan elektronski naslov priložiti številko ponudbe: naročila ali številko računa ter ustrezno sliko poškodovanega izdelka. Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 koledarskih dneh od prejetega obvestila, zamenjati izdelke oz. vrniti kupnino.
Napačni izdelki
V primeru, da so prejeti izdelki napačni, mora kupec najkasneje v 8 koledarskih dneh po prevzemu na znan elektronski naslov o tem obvestiti ponudnika in priložiti ustrezno sliko napačnega izdelka. Na podlagi ustreznega obvestila je kupec ponudniku dolžan vrniti napačen izdelek v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 koledarskih dneh od prejetega obvestila. Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od vrnjenega izdelka, izdelke zamenjati oz. če zaradi objektivnih razlogov to ni možno, vrniti kupnino.
Količinska nepravilnost
Če izdelki v prejetem paketu količinsko ne ustrezajo (dejanska količina se ne ujema z navedeno na računu), mora kupec najkasneje v 8 koledarskih dneh po prevzemu na znan elektronski naslov o tem obvestiti ponudnika. Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od prejetega obvestila, naknadno poslati izdelke oz. vrniti sorazmerni del kupnine.
Odstop od nakupa in vračilo izdelkov
Za nakupe veljajo splošni pogoji razen če je na ponudbi navedeno drugače. Kupec ima pravico, da v 8 koledarskih dneh od nakupa na znan elektronski naslov jasno in nedvoumno obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe ter za to navede razlog.
Kupec mora najkasneje v 8 koledarskih dneh od posredovanega obvestila o odstopu od nakupa vrniti izdelke na sedež ponudnika: ALMO trgovina in storitve s.p., Sela pri Dobovi 46D, 8257 Dobova, Slovenija s pripisom. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije 20% manipulativnih stroškov vrednosti blaga kot tudi strošek poštnine, tudi če je bil ta za kupca brezplačen. Kupec v zvezi z odstopom krije tudi stroške vračila blaga na ponudnikov naslov.
Kupec je dolžan ponudniku vrniti izdelke najkasneje v roku 8 koledarski dneh od oddanega obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer morajo biti izdelki nepoškodovani, neodprti, neuporabljeni in v nespremenjeni količini.
Pri vračilu izdelkov, pri katerih je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo. Na kupčev TRR se vrne vplačani znesek takoj, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Uporabnik je ponudniku dolžan zagotoviti veljaven kontakt preko katerega teče komunikacija.
Zasebnost in zaščita podatkov
Spoštujemo vašo zasebnost in v skladu z zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2, Ur. l. RS št. 94/07 in GDPR), izvajamo vse aktivnosti za zaščito in etično ravnanje z vašimi osebnimi podatki.
Več o tem si preberite v zavihku:
Varovanje zasebnosti in obravnava osebnih podatkov
Odgovornost
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne in nazorne fotografije izdelkov, ki so vidni v spletnem katalogu, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka zato se lahko fotografija izdelka in njegov dejanski izgled razlikujeta.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z kupljenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. Kupec je v tem primeru dolžan zavrniti paket pred podpisom tovornega lista ter izpolniti reklamacijski zapisnik. Kupec mora najkasneje v 3 dneh po zavrnitvi paketa o tem obvestiti ponudnika na znan elektronski naslov in priložiti izpolnjen Reklamacijski zapisnik.
Uporabnik je dolžan zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani, to je elektronski naslov in geslo. Ponudnik v nobenem primeru ne odgovarja za škodo, ki bi pri kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
Pritožbe in spori
Ponudnik se zavezuje, da bo vse morebitne spore reševal v obojestransko korist in zadovoljstvo oz. v skladu z splošnimi pogoji poslovanja z katerimi se uporabnik strinja ob podpisu pogodbe.
Kupec ima časa 8 koledarskih dni po prejemu blaga, da o morebitnih težavah, odstopu od nakupa ali reklamaciji obvesti ponudnika na znan elektronski naslov.
Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Pravno obvestilo
Dotična spletna stran in vsi podatki, slike, grafični, video, članki in ostali elementi so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine, zato jih je brez pisnega dovoljenja prepovedano razmnoževati ali uporabljati. Spletna stran lahko vsebuje tudi elemente, ki so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe.
Ponudnik ni odgovoren za povezave, ki niso del te spletne strani, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s to spletno stranjo.
Želimo vam prijetno izkušnjo na almo.si