Spoštovani kupci in cenjene stranke!

Obveščamo Vas, da smo zaradi direktive Pošte Slovenije o brezgotovinskem poslovanju in aktualnih razmer, do nadaljnjega onemogočili način plačila po povzetju. To pomeni, da je možen način plačila samo po predračunu z nakazilom na naš TRR in dostava preko pošte Slovenije.

Pri Pošti Slovenije tudi obveščajo, da so  v času koronavirusa izjemoma omogočili brezkontaktno izročanje paketov.
 
Hvala za razumevanje, ostanite zdravi in srečno!


ZAPRI

Pogoji poslovanja

 

Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Obligacijski zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Upravljalec spletne trgovine ALMO trgovina (v nadaljevanju »spletne trgovine«), kot tudi celotne njene vsebine je podjetje ALMO trgovina in storitve, Molan Aleskandra s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«).

S splošnimi pogoji poslovanja je opredeljeno delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot tudi kupcem izdelkov iz obstoječe ponudbe spletne trgovine.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (to je oddaje spletnega naročila). Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb in/ali dopolnitev splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe oz. dopolnitve veljajo od trenutka objave in so za kupca obvezujoče.


Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan, naročila pa se obdelujejo ob delovnih dneh. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do nje včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe uporabnika ali kupca, kakršnihkoli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki ne izhajajo iz sfere ponudnika, ki bi lahko bodisi začasno ali za daljši čas, motile uporabo.

S prijavo na elektronske novice se obiskovalec oz. uporabnik strinja, da ponudnik njegov elektronski naslov uvrsti na sezam prejemnikov brezplačnih elektronskih novic, od katerih se lahko kadarkoli prostovoljno odjavi.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini.
Članstvo se za poslovne uporabnike (pravne osebe) lahko po predhodnem dogovoru nadgradi z partnerstvom. V tem primeru dobite svoj lastni popust na vse izdelke in dostop do večine cen.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Uporabnik lahko svoje uporabniško ime in geslo kadarkoli spremeni v svojem uporabniškem profilu. Z registracijo uporabnik postane kupec in ima pravico do nakupa v spletni trgovini.

Podatki o ponudniku

ALMO trgovina in storitve s.p.
Sela pri Dobovi 46D
8257 Dobova, Slovenija

Kontaktni elektronski naslov: almo@almo.si

Telefon: +386 7 49 67 663
Matična številka: 3218872
ID za DDV: SI92250602
Transakcijski račun: SI56 0315 7100 1072 615 (SKB)

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo vsakemu obiskovalcu, uporabniku in kupcu na voljo ažurne in točne informacije;
 - o identiteti ponudnika (naziv in sedež podjetja, matična in davčna številka);
 - kontaktnih podatkih (elektronski naslov, kontaktna telefonska številka), ki omogočajo kupcu hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom;
 - bistvenih značilnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami;
 - dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
 - načinu in pogojih dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave);
 - cenah izdelkov, ki morajo biti jasno in nedvoumno podane, iz njih pa mora biti razvidno ali vsebujejo davke, stroške dostave in ostale morebitne dajatve;

načinu plačila;
 - časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
 - roku, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
 - načinu vračila izdelkov, poleg tega pa tudi stroških, ki utegnejo bremeniti kupca;
 - postopku pritožbe/reklamacije kupca in kontaktnih podatkih na strani ponudnika.

Ponudba izdelkov in cene

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Spletne cene veljajo za kupce in partnerje spletne trgovine ponudnika in sicer;
 - Za goste in prijavljene kupce so cene v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR) in vključujejo DDV.
 - Za partnerje so cene v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR) in ne vključujejo DDV.
Cene ne vsebujejo stroškov dostave in veljajo izključno za elektronsko naročilo oddano preko spletne trgovine.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in se lahko v času do plačila tudi spremenijo z pogojem, da se kupca predhodno in pred nakupom obvesti o spremembi. Cene nimajo vnaprej določenega roka veljavnosti. Veljajo do vsakokratne spremembe. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe le-teh brez predhodne najave.

Čeprav je ponudnik zavezan za kar najbolj ažurne in točne podatke, dopušča možnost, da je podatek o ceni napačen oz. je prišlo do spremembe cene med obdelavo naročila (to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila). V opisanih primerih bo ponudnik:kupcu to nemudoma sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec pa ima v tem primeru pravico svoje naročilo bodisi potrditi, spremeniti oz. delno ali v celoti preklicati. V vseh primerih kupec ne trpi dodatnih stroškov.
kupcu omogočil odstop od nakupa in mu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Postopek nakupa, cene izdelkov

Uporabnik lahko izbira med izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini in so na zalogi. Izdelkov, ki so prikazani na spletni trgovini vendar omogočene košarice ni mogoče naročiti in je za njih potrebno poslati povpraševanje po emailu.

Do nabora izdelkov pride uporabnik z vpisom ključnih besed v iskalnik na uvodni strani ali s klikom na zavihek »Ponudba« v orodni vrstici, želeni izdelek pa izbere z neposrednim klikom na »dodaj v košarico«. V »trgovini« lahko pred izborom izdelka preveri njegove lastnosti, ki so podane v opisu izdelka.

Nakupovalna košarica

V spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, preko katere lahko uporabnik s klikom na njo kadarkoli pregleda svoj izbor izdelkov. Od tod lahko nadaljuje z nakupovanjem v spletni trgovini s klikom na »nadaljuj z nakupom« ali zaključi z nakupovanjem s klikom na »nadaljuj na zaključek nakupa«. Količino izbranih izdelkov, ki se nahajajo v košarici, lahko kadarkoli spremeni, kar mora potrditi s klikom na »posodobi košarico«, prav tako jih lahko odstrani s klikom na rdeči križec v zadnjem stolpcu.

Uporabnik lahko uveljavlja promocijsko kodo za popust.

Zakjuček nakupa

Uporabnik zaključi nakupovanje v spletni trgovini s klikom na »nadaljuj na zaključek nakupa« v nakupovalni košarici. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno izdelka ter stroški dostave.

V kolikor uporabnik nima ustvarjenega uporabniškega računa, mora pred oddajo naročil izpolniti polja z zahtevanimi podatki, izbrati način prevzema in plačila. Naročilo odda s klikom na »zaključi nakup«, hkrati pa se strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Po oddaji naročila uporabnik od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Če uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oz. z utemeljenim razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko oz. mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom, od tod naprej kupcem ali partnerjem in ponudnikom je na stopnji potrditve naročila nepreklicno sklenjena.

Odpremljanje blaga

Za blago, ki je na zalogi ponudnuik najkasneje v dveh delovnih dneh za blago, ki je na zalogi pripravi, odpremi blago in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. V primeru višje sile, zaradi katere odprema v dogovorjenem roku ne bo možna, se ponudnik zavezuje nemudoma obvestiti kupca.
 - Za blago, ki ni na zalogi, se ponudnik obvezuje roka dobave, kateri je izpisan pri vsakem izdelku. Ponudnik se zavezuje, da lahko podaljša rok dobave primeru, da izdelek dobiva z zamudo od dobaljitelja in ob tem nenudoma obvesti kupca.

S prijavo v spletno trgovino kupec soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd.).

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri nakupu uporabnik vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Ob enakih možnosti plačila je tu še možnostnot plačila po predhodno dogovorjeni aluti.

Ponudnik si pridržuje pravico preklicati naročilo, katerega znesek ni poravnan v roku 14 dni (velja pri plačilu po predračunu).

Izdaja računa in kupoprodajna pogodba

Ponudnik kupcu za naročene izdelke iz spletne trgovine izda račun v elektronski obliki in ga posreduje na njegov elektronski naslov. Na njem je navedena cena z razčlenjenimi stroški. Kupec je pred oddajo naročila dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje ugotovljenih nepravilnosti v vezi izdaje računa ponudnik ni dolžan upoštevati.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v slovenskem jeziku ter v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupcu je vselej dostopna v njegovem uporabniškem računu.

Promocijska koda (koda kupon)

Promocijska koda oz. koda kupona (v nadaljevanju »koda«) prinaša kupcu ob nakupu preko spletne trgovine različne ugodnosti kot so darila ali popusti.

Kupec lahko aktualno kodo najde na spletnih straneh Almo, elektronskih novičkah,socialnih omrežjih ali drugih oglasnih sporočilih ponudnika.

Koda je vselej časovno omejena in se mora izkoristiti v danem roku, v nasprotnem primeru je neveljavna.

Za posamezen nakup je možno uporabiti zgolj eno kodo.

Koda se uporabi na način, da jo kupec pred zaključkom naročila v nakupovalni košarici vpiše v posebej označeno polje »koda kupona« in jo potrdi s klikom na »uporabi kupon«. S tem se vrednost popusta, ki jo koda prinaša, samodejno odšteje od vrednosti naročila. Ostali znesek je vrednost naročila, ki ga je potrebno poravnati. V kolikor koda ne prinaša popusta znesek naročila ostane nespremenjen, v pošiljko pa se doda darilo.

Rok dobave in dostava

Rok dobave naročenih izdelkov, ki so na zalogi, je eden do dva delovna dneva za dostavne naslove v Republiki Sloveniji.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk Pošta Slovenije d.o.o. (v nadaljevanju »Pošta«). Strošek dostave za naročila vrednosti do 79,99 EUR+DDV znaša:3,96EUR +DDV. Strošek dostave ob plačilu po povzetju
se ne spremeni. Dostava ob naročilu izdelkov v vrednosti več kot 80 EUR + DDV je brezplačna.

Izdelke lahko kupec prevzame tudi na sedežu podjetja od ponedeljka do petka med 8.00 in 15.30 uro. V tem primeru je možno plačilo zgolj po predračunu in z gotovino.

Načini plačila

Ponudnik omogoča kupcu naslednje načine plačila naročenih izdelkov v spletni trgovini;
- s plačilom predračuna, pri čemer velja spletna cena, ponudnik pa odpremi izdelke po prejetju nakazila na njegov transakcijski račun;
 - s plačilom po povzetju z gotovino;
 - z plačilom na valuto z predhodno dogovorjenim obdobjem (30, 45, 60 dni). Ta možnost plačila velja samo za partnerje.

Reklamacije

Vsi izdelki so pred odpremo skrbno pregledani in nepoškodovani, a kljub temu obstaja možnost pojava napak oz. nepravilnosti. V kolikor želi kupec uveljavljati reklamacijo, je izdelke dolžan pregledati takoj ob prejetju. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelkov posledica kupčevega napačnega ravnanja.

Fizične poškodbe

Če so izdelki v prejetem paketu fizično poškodovani ali razliti, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o tem obvestiti ponudnika na znan elektronski naslov priložiti račun ter sliko poškodovanega izdelka. Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od prejetega obvestila, zamenjati izdelke oz. vrniti kupnino.

Napačni izdelki

V primeru, da so prejeti izdelki napačni, mora kupec najkasneje v 8 dneh po prevzemu na znan elektronski naslov o tem obvestiti ponudnika in priložiti sliko naoačnega izdelka. Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od prejetega obvestila, izdelke zamenjati oz. če zaradi objektivnih razlogov to ni možno, vrniti kupnino.

Količinska nepravilnost

Če izdelki v prejetem paketu količinsko ne ustrezajo (dejanska količina se ne ujema z navedeno na dobavnici), mora kupec najkasneje v 8 dneh po prevzemu na znan elektronski naslov o tem obvestiti ponudnika. Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od prejetega obvestila, naknadno poslati izdelke oz. vrniti sorazmerni del kupnine.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna v kolikor:
 - izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
 - izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oz. bi mu morala biti znana;
 - izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
 - je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajen izdelek enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih izdelka,  ki jih je le-ta dal z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Ob morebitni stvarni napaki mora kupec skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled izdelka. Ponudnik je dolžan v kolikor je to možno izdelke zamenjati, v nasprotnem primeru pa vrniti kupnino.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Odstop od nakupa in vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od nakupa na znan elektronski naslov jasno in nedvoumno obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Zato mora izpolniti obrazec Obvestilo o odstopu od nakupa.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh od posredovanega obvestila o odstopu od naročila vrniti izdelke na sedež ponudnika: ALMO trgovina in storitve s.p., Sela pri Dobovi 46D, 8257 Dobova, Slovenija s pripisom. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Kupec je dolžan ponudniku vrniti izdelke najkasneje v roku 3 dni od oddanega obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer morajo biti izdelki nepoškodovani, neodprti in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi zato bil kriv kupec.

Pri vračilu izdelkov, pri katerih je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo. Na kupčev TRR se vrne vplačani znesek takoj, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Vračilo prejetih izdelkov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine;
 - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
 - pošiljatelj bo jasno razviden
 - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
 - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
 - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Zasebnost in zaščita podatkovV

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno. V ta namen in ob upoštevanju Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito in trajno varovanje osebnih podatkov ter plačil, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Ta onemogoča, da bi bili posredovani podatki prestreženi.

Nakup v spletni trgovini je mogoč le s posredovanjem osebnih podatkov kupca. Ponudnik se zavezuje, da le-te ne bo razkrival nepooblaščenim osebam, temveč uporabljal izključno za potrebe izpolnjevanja naročil, trženja in promocije.

Za varnost je dolžan poskrbeti tudi uporabnik sam, in sicer z ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svoje elektronske naprave, s katere dostopa do spletne trgovine, ter varovanje svojega uporabniškega imena in gesla.

Podatke, ki jih uporabnik o sebi posreduje ponudniku, nadzoruje on sam. V kolikor se odloči, da svojih podatkov ne želi posredovati, ne more dostopati do nekaterih mest oz. funkcij na spletni strani.

Odgovornost

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini, a hkrati ne izključuje možnosti tako hitrih sprememb lastnosti izdelkov, roka dobave ali cen, da ne uspe pravočasno popraviti objavljenih podatkov. V tem primeru bo ponudnik uporabnika oz. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne in nazorne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka zato se lahko fotografija izdelka in njegov dejanski izgled razlikujeta.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o tem obvestiti ponudnika na znan elektronski naslov in priložiti izpolnjen Reklamacijski zapisnik. Na podlagi ustreznega obvestila je ponudnik kupcu dolžan v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 8 dneh od prejetega obvestila, zamenjati izdelke oz. vrniti kupnino.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridružuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo ponudnik kupca obvestil v najkrajšem možnem času in ga seznanili z nadaljnjimi koraki.

Ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro strojne ali programske opreme obiskovalca ali uporabnika zaradi obiska in operiranja s stranjo spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

Uporabnik je dolžan zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani, to je elektronski naslov in geslo. Ponudnik v nobenem primeru ne odgovarja za škodo, ki bi pri kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

Pritožbe in spori

Ponudnik upošteva veljavne predpise s področja varstva potrošnikov.

Ponudnik ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja in reševanje pritožb oz. težav, s katerimi se kupec srečuje pri uporabi spletne trgovine. Kupec lahko le-te sporoči na znan elektronski naslov. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in kupcu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga obvestil o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik  po svojih najboljših močeh prizadeva morebitne spore rešiti sporazumno. Če takšna rešitev ni dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno Okrajno sodišče v Brežicah. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika (OZ) in zakonov, ki si podlaga splošnih pogojev poslovanja.

Pravno obvestilo

Dotična spletna trgovina in vsi podatki, slike, grafični, video in ostali elementi so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine, zato jih je brez pisnega dovoljenja prepovedano razmnoževati ali uporabljati. Spletna trgovina lahko vsebuje tudi elemente, ki so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe.

Ponudnik ni odgovoren za povezave, ki niso del te spletne trgovine, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s to spletno trgovino. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

Želimo vam prijetno nakupovanje na almo.si

PRIJAVITE SE NA E-NOVICE
SPREMLJAJTE NOVOSTI IN AKCIJKSE PONUDBE

2020 almo.si. Vse pravice pridržane. • Pogoji poslovanjaO piškotkih